De bestuur sollicitaties voor 2021/2022 zijn geopend! Ben jij opzoek naar een uitdaging en wil jij alles uit je studenteleven halen, dan is een bestuursjaar wellicht iets voor jou. Naast dat het natuurlijk goed staat op je CV is een bestuursjaar ontzettend goed voor je persoonlijke ontwikkeling, uitbreiding van je professionele netwerk en nog veel meer. Daarbij is het aankomende bestuursjaar erg bijzonder. Je zal namelijk het eerste bestuur worden van een nieuwe vereniging waarbij jij de kans krijgt om het eerste beleid van deze vereniging te schrijven. Ook zal je dan verantwoordelijk zijn voor één van de grootste financiële studieverenigingen van Nederland. Het bestuur zal bestaan uit zes persoon verdeeld over de functies: voorzitter, vice-voorzitter, secretaris, penningmeester, coördinator bedrijfscontacten en intern coördinator. Lijkt een bestuursjaar jou wat of zou je graag meer te weten willen komen over een bestuursjaar? Neem dan contact met ons op via bestuur@studieverenigingpm.com. Solliciteren kan door je CV en motivatiebrief naar bestuur@studieverenigingpm.com te sturen voor 24 januari, 23:59 uur.

Wil je meer te weten te komen over de verschillende functies binnen het bestuur? Klik dan op onderstaande linkjes:
Vicevoorzitter
Penningmeester