Bedrijf
www.careersbsi.com

Omschrijving

Finance Stagiair(e)

Cijfers, facturen en valuta, dat is waar jij je mee bezig wilt houden tijdens de uitdagende stage bij HTG!

HTG is een toonaangevede internationale distributeur (B2B) en wereldwijd actief in luxeconsumentgoederen. Denk daarbij aan een breed assortiment van verschillende A-merken en onze eigen private labels van o.a. sterkedrank en gezondheid- en verzorgingsproducten.

De Finance afdeling
In 30 jaar tijd zijn wij uitgegroeid tot één van de grootste spelers in de markt met een omzet van 985 miljoen in 2017 en meer dan 600 medewerkers wereldwijd. De Finance-afdeling vervult hierbij een belangrijke functie met een veelvoud aan uitdagingen. Denk bijvoorbeeld aan de beheersing van valutarisico's; we zijn wereldwijd actief en handelen in verschillende valuta's waarvan de koers dagelijks wisselt. Daarnaast is de Finance afdeling een belangrijke sparringspartner voor Commercie. We voorzien hen niet enkel van periodieke rapportages, maar stellen ook ad-hoc analyses op. En dit is pas het puntje van de ijsberg.

Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en leergierige stagiair(e) die gemotiveerd en professioneel is. Je bent een doorpakker en je durft initiatief te nemen. Daarnaast kan je goed zelfstandig te werk gaan. Je volgt een hbo- of wo-studie in de richting van Finance of (Accountancy & Controlling). Jouw (afstudeer)stage begint vanaf september 2019 en duurt ongeveer 20 weken.

Een aanbod dat je niet kunt weigeren:
•    Een stage van 32 of 40 uur in de week voor een periode van 20 weken;
•    Een stagevergoeding van €350,- per maand;
•    Begeleiding door en samenwerking met één van onze professionals op de Finance afdeling;
•    Sportschool waar je kosteloos gebruik van kunt maken;
•    Werken in een jong, ambitieus en snelgroeiend team.

Kijk ook vooral op onze website https://www.bs-htg.nl/werken-bij-htg. Ben jij geïnteresseerd? Druk dan op de onderstaande button om te solliciteren!