Assessment Training

Solliciteer jij binnenkort voor een startersfunctie, stageplek of business course? Grote kans dat het maken van een assessment onderdeel is van het sollicitatietraject. Deze assessments worden door werkgevers ingezet om jouw algemene intelligentie of specifieke vaardigheden te testen. Door te oefenen met deze testen kun jij jezelf voorbereiden, en bekend raken met de testvormen. Hierdoor kom je tijdens je assessment niet voor verrassingen te staan en weet je hoe je de vragen aan moet pakken.

Studievereniging PM biedt, in samenwerking met Assessment Training, de mogelijkheid voor leden om voor slechts €5,- alle onderdelen van een assessment te oefenen. Deze online capaciteitentesten bestaat uit verbale testen, numerieke testen, simulatie testen en abstracte testen. Elke vraag wordt uitgebreid behandeld met tips en tricks om tot het juiste antwoord te komen. Bovendien zijn de oefentesten getimed zoals de echte testen tijdens het assessment.

Hoe werkt het?

1. Zorg dat je ingeschreven staat als lid van PM.
2. Vul hieronder je e-mailadres in.
3. Krijg toegang tot het gehele oefenpakket via de toegestuurde link.
4. Oefen onbeperkt gedurende 30 dagen lang alle testen.
5. Na afloop van de 30 dagen wordt er automatisch €5,- afgeschreven van het in jouw account opgegeven IBAN.

Velden met een * zijn verplicht.