Locatie: Van der Valk Hotel Groningen - Hoogkerk
Datum:  donderdag 18 april 2019 van 09:00 tot 21:00 uur
PM Accountancy Congres 2019 | PE-programma

PM Accountancy Congres 2019 | Permanente Educatiepunten

Voor het eerst in het bijna vijftienjarige bestaan van Studievereniging PM zijn er voor PE-plichtigen permanente educatiepunten te verdienen tijdens het PM Accountancy Congres. Bent u registeraccountant, accountant-administratieconsulent of bent u op een andere manier een PE-plichtige accountant? Kom dan op donderdag 18 april 2019 naar Groningen en beleef een inspirerende en leerzame dag bij dé studievereniging van uw studententijd! Let op: ook PE-plichtigen zonder PM alumnilidmaatschap kunnen zich registeren!

Tijdens het congres kunnen 6 gecertificeerde en gestructureerde PE-uren worden geschreven. De kosten voor de gehele dag bedragen voor PE-deelnemers €150,-.

Registreren kan door te klikken op de onderstaande link 'PE-registratie' en het daarna geopende formulier in te vullen.

Zien we u op donderdag 18 april 2019 in het Van der Valk Hotel in Groningen-Hoogkerk? Er is slechts plek voor 20 PE-deelnemers!

PE-registratie