MAK Symposium 2018

Op dinsdag 11 december vindt de veertiende editie van het MAK Symposium plaats. Tijdens dit symposium staat Accountancy in het MKB centraal. Dagvoorzitter Robert Daverschot, bekend van interviews met ministers, vakexperts, topondernemers en zelfs de Dalai Lama, zal ons gedurende deze dag meenemen in thema van dit jaar: Controlling the Pressure.

De MKB-accountants voelen volgens diverse artikelen van alle kanten druk, zowel vanuit de eigen organisatie als vanuit de klanten en de toezichthouders. De MKB-kantoren zelf streven naar innovatie en strakke planningen, bij de klanten verandert de behoeftemix continu en vanuit de externe organisaties blijft het toezicht alsmaar stijgen. Een accountant is geacht om zichzelf objectief, professioneel en kritisch op te stellen, maar is dit onder al deze factoren nog wel mogelijk?

Naast een lezing van Margreeth Kloppenburg, bestuurslid, publicist, onderzoeker en hoogleraar, zullen er lezingen zijn van de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA) en de SRA. Daarnaast zullen er workshops en speeddates worden aangeboden door diverse accountantskantoren uit het MKB. Tot slot is een lunch en een borrel bij de dag inbegrepen.

Kosten:
Early Bird: 1 euro (vóór 1 december)
Regulier: 5 euro (vanaf 1 december)

Klik snel door naar de inschrijfpagina en meld je aan!

De inschrijvingen sluiten op 4 december om 23.59 uur.

09.30    Inloop
10.00    Opening