Studenten en alumni opgelet!

Studievereniging PM biedt, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen, een studiepakket aan. Het studiepakket zal dit jaar bestaan uit een abonnement op het Financieel Dagblad Digitaal (FD Digitaal) voor zes maanden (ingaande op 1 maart 2018) voor maar €21,- in totaal.

Ditmaal bevat het pakket toegang tot de onbeperkte digitale inzage van alle artikelen op de website en app van het FD. Hierbij worden ook nog eens vier versies van het vakblad De Accountant van de NBA aangeboden. De prijs van dit pakket voor een reguliere klant is €120,-. De korting bedraagt dus maar liefst €99,-! Na 6 maanden stopt het abonnement automatisch, er hoeft niet opgezegd te worden.

Aanmelden

Het pakket is toegankelijk voor alle leden van studievereniging PM. Ben je nog geen lid van PM? Meld je dan hier aan. Lidmaatschap is het eerste jaar gratis en kost daarna slechts €1,- per jaar. Klik hier om je vervolgens in te schrijven voor het studiepakket. De aanmelding voor het studiepakket sluit op woensdag 28 februari 2018.