Over de vereniging

PM is dé studievereniging voor Accountancy & Controlling studenten aan de Rijksuniversiteit Groningen. PM, opgericht in 2004 onder de naam Pro Memorie, is uitgegroeid tot de spil in het netwerk van de student, de universiteit en het bedrijfsleven. Door al deze partijen met elkaar in contact te brengen kan PM een groot aantal doelen verwezenlijken. Zo biedt PM studenten de mogelijkheid kennis te maken met de praktijk en potentiële werkgevers door middel van vele hoogwaardige activiteiten. Daarnaast biedt PM verdieping in de studie door het aanbieden van abonnementen op gerenommeerde vakbladen, het geven van voorlichtingen, het verzorgen van tentamentrainingen en het aanbieden van een sollicitatietraining. Tenslotte is PM bij uitstek de vereniging om je studiegenoten beter te leren kennen.

Sinds haar oprichting is de vereniging gegroeid tot een actieve vereniging met circa vierhonderdvijftig leden van wie ongeveer vijfenveertig zich actief inzetten door het organiseren van activiteiten. Daarnaast kent de studievereniging circa driehonderd alumnileden. Door een goed afgestemd activiteitenaanbod heeft PM een naam op weten te bouwen onder studenten, bedrijven en binnen de universiteit. Ook dit jaar zijn er een aantal noviteiten waaronder tentamentrainingen en intensivering van voorlichtingsactiviteiten. Op deze wijze wil PM een dynamische vereniging blijven met veel aandacht voor de wensen van de student.

Blijf op de hoogte van activiteiten, nieuws en andere zaken door je aan te melden bij de verschillende social media kanalen.

Weten wat PM voor jou kan betekenen?