Actief lidmaatschap

Ben jij enthousiast en vind je het leuk om activiteiten te organiseren? Wil jij nieuwe mensen ontmoeten en een jaar lang samenwerken met andere studiegenoten? Word dan actief lid bij Studievereniging PM!

Gedurende het jaar organiseert PM zowel informele als formele activiteiten, waaronder gezellige borrels, Symposia, Inhousedagen en het Congres. Zonder commissies geen activiteiten, want elk studiejaar werken nieuwe commissies (een groep van 4 tot 6 studenten) samen om deze activiteiten mogelijk te maken. Een actief lidmaatschap is ontzettend leerzaam en het staat uitstekend op je cv. Daarnaast brengt een actief lidmaatschap ook gezelligheid met zich mee en organiseren wij speciaal voor onze actieve leden het Introductieweekend en het Actieve Ledenweekend.

Alle commissies starten in september, aan het begin van het collegejaar. Sommige commissies duren een heel college jaar en sommige ongeveer een half college jaar. Neem een kijkje onder het kopje 'Commissies' om een idee te krijgen van de commissies die wij aanbieden. Voor vragen kun je terecht bij de secretaris van het bestuur, Simone Vliek!

Meld je aan via onderstaand formulier of door een mail te sturen naar secretaris@studieverenigingpm.com. Heb je vragen, schroom dan niet contact op te nemen!

Velden met een * zijn verplicht.

Gegevens