Locatie: Huize Maas/ De Branderij
Datum: 22 februari 2018
Mannen/Vrouwen-diner

Voorafgaand aan het jaarlijkse Alfabetfeest, op 22 februari, organiseert de Activiteitencommissie een Man/Vrouw-diner. Dit houdt in dat we een etentje organiseren waarbij de mannen en vrouwen gescheiden gaan eten. Het diner zal aanvangen om 19:30 uur en wordt voor de vrouwen gehouden in De Branderij en voor de mannen in Huize Maas. Na afloop kunnen we dan gezamenlijk naar het Alfabetfeest gaan. Het feest zelf begint om 22.00 uur.

Mocht je al met een vriend of vriendin hebben afgesproken om naar het Alfabetfeest te gaan, maar wil je ook graag dineren met PM, dan is hij of zij natuurlijk ook van harte welkom! Daarnaast is de activiteit uiteraard ook gewoon open voor de (actieve) leden die niet naar het Alfabetfeest gaan. Indien je een externe wilt nemen, stuur dan even een mail naar activiteiten@studieverenigingpm.com.

De kosten van het diner zijn voor eigen rekening en zullen uitkomen op ongeveer €15.

Aanmelden

Meld je snel aan voor het Mannen/Vrouwen-diner door op de onderstaande aanmeldbutton te klikken. Let op! Je dient je hier apart aan te melden voor het Alfabetfeest.

Weten wat PM voor jou kan betekenen?