Studievereniging PM telt ruim 425 alumnileden en organiseert hier regelmatig interessante activiteiten voor. Deze activiteiten worden georganiseerd door de Alumni werkgroep, die wordt bijgestaan door vicevoorzitter Caya Krol. Via de alumnipagina op de website kunnen oud-leden zich aanmelden als alumnus en hun gegevens beheren. Daarnaast houden we contact met de alumnileden via Linkedin.

Alumni lidmaatschap

Oud leden van PM kunnen zich aanmelden als alumnus middels een mail naar onze secretaris, Jorn van Straten, secretaris@studieverenigingpm.com

Alumni-activiteiten

In het jaar 2020/2021 wordt er een groot evenement georganiseerd voor de alumni. In het weekend van 1 en 2 mei 2021 zal er met een groep, mits de maatregelen omtrent het coronavirus dit toestaan, worden afgereisd naar een plek in het midden van het land. Dit weekend vindt namelijk de eerste PM Alumni goes Glamping plaats! Kijk voor meer informatie op de kalender.

Informatie en vragen

Voor vragen, opmerkingen of suggesties ten aanzien van alumnileden kun je contact opnemen via volgend e-mail adres: vicevoorzitter@studieverenigingpm.com.