PM organiseert ieder jaar verschillende inhoudelijke en informele activiteiten, waarbij je je studiegenoten beter leert kennen en in contact komt met het bedrijfsleven. Ook wordt er wekelijks een nieuw artikel geplaatst in het PM-Magazine op de website.

Dit alles is natuurlijk niet mogelijk zonder de actieve leden. PM heeft op dit moment negen commissies en één werkgroep, te weten:

Actief lid worden

Lijkt het jou leuk om volgend jaar plaats te nemen in een van de bovenstaande commissies en bijvoorbeeld een Congres, MAK Symposium of de Inhousedagen organiseren? Als actief lid leer je ontzettend veel, het is enorm gezellig en het staat uitstekend op je CV! Alle commissies beginnen in september. Sommige commissies duren een heel college jaar en sommige ongeveer een half college jaar. Voor vragen omtrent een actief lidmaatschap kun je terecht bij de secretaris van het bestuur, Gineke Spoelstra, secretaris@studieverenigingpm.com.

Weten wat PM voor jou kan betekenen?