Commissieleden

V.l.n.r.: Menno Bouma, Alien Waaijman, Riemer Akkerman, Yvette Pinkert en Alex Wildeboer

De Activiteiten commissie bestaat dit jaar uit:

• Voorzitter: Yvette Pinkert
  • Secretaris: Menno Bouma
  • Penningmeester: Riemer Akkerman
  • Organisatie: Alex Wildeboer
  • Organisatie: Alien Waaijman

Over de Activiteiten commissie

De Activiteiten commissie organiseert gedurende het hele jaar verschillende informele activiteiten voor de leden van PM. Het jaar wordt gestart met de Welkomstactiviteit in september. Dit is een avond met een gevarieerd programma, waarbij nieuwe Accountancy & Controlling studenten in aanraking kunnen komen met de vereniging.

Kort na de welkomstactiviteit vindt het Introductieweekend plaats, dit weekend wordt georganiseerd voor actieve leden. Eind mei 2020 vindt het tweede weekend plaats, genaamd het Actieve Leden Weekend. Dit weekend is van een meer afsluitende aard. De weekenden worden op verschillende locaties gehouden. Beide weekenden staan in het teken van spelletjes doen en gezelligheid.

Na de meest drukke perioden van het jaar, de tentamenperioden, moet naar onze mening ontspannen worden. Dat kan tijdens de borrels van PM. Deze borrels vinden op de eerste donderdag na een tentamenperiode plaats. Er worden in het jaar drie Aftertentamenborrels georganiseerd en het studiejaar wordt afgesloten met het Eindfeest. Alle leden van de vereniging zijn van harte welkom op deze avonden.