Congres commissie

V.l.n.r. Sam Kranenburg, Jan Meilink, Maureen van Ekeren, Jorn van Straten, Joran Sinke en Helga den Otter

De Congres commissie bestaat dit jaar uit:

• Voorzitter: Maureen van Ekeren
  • Secretaris: Jorn van Straten
  • Penningmeester: Helga den Otter
  • Bedrijfscontacten: Joran Sinke
  • Thematiek & Sprekers: Jan Meilink
  • Dagorganisatie: Sam Kranenburg

Over het PM Congres

Op donderdag 23 april 2020 vindt het 15e Congres van Studievereniging PM plaats, een dag waarin je studie aan de praktijk zal worden gelinkt. Op deze dag kom je in contact met jouw potentiële werkgever en zijn er interessante lezingen. De verschillende kantoren verzorgen leerzame workshops en zijn tijdens de lunch, borrel en het diner aanwezig om al je vragen te beantwoorden. Het congres is dé kans om kantoren te ontmoeten op zowel een formele als een informele manier en om je kennis actueel te houden door middel van informatieve lezingen. Voor PE-plichtigen is er een speciaal programma opgesteld waarmee PE-punten kunnen worden verdiend.

Lijkt het je leuk om de komend studiejaar het PM Congres te organiseren? In mei gaan de sollicitaties voor actief lidmaatschap voor studiejaar 2020-2021 open!
Vragen? Mail naar secretaris@studieverenigingpm.com.