Commissieleden

v.l.n.r.: Sander van Duinen, Elisabeth Schulenklopper, Amber Mooibroek, Alex Wildeboer en Ruben Nijboer

De Controlling commissie bestaat dit jaar uit:

• Voorzitter: Amber Mooibroek
  • Secretaris: Elisabeth Schulenklopper
  • Penningmeester: Alex Wildeboer
  • Bedrijfscontacten: Sander van Duinen
  • Dagorganisatie: Ruben Nijboer

Over het Controlling Symposium & Controlling bedrijfsbezoek

Dit jaar wordt het Controlling Symposium georganiseerd in maart 2018. Het Controlling Symposium is een symposium waarbij het beroep van de controller centraal staat. De dag is bedoeld om studenten meer inzicht te geven in het vakgebied “controlling”  en om hen kennis te laten maken met verschillende partijen uit het bedrijfsleven. Op het Controlling Symposium zijn daarom drie verschillende lezingen, twee workshoprondes, een lunch, borrel en diner om in contact te komen met bedrijven die misschien wel je toekomstige werkgever zijn! Natuurlijk wordt het beroep van de controller op deze leerzame dag belicht vanuit een nader bekend te maken, actueel thema.

Daarnaast zal de Controlling commissie dit jaar het Controlling Bedrijfsbezoek organiseren. Tijdens deze activiteit nemen we 'een kijkje in de keuken' bij een controllingpartij. Het bezoek vindt plaats op maandagmiddag 20 november 2017.

Wij zien je graag bij het bedrijfsbezoek en op het symposium!

Weten wat PM voor jou kan betekenen?