Coronavirus

Wegens de recente ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus willen wij je via deze pagina op de hoogte houden van de consequenties van deze situatie voor PM. De regering heeft op 12 maart aangekondigd extra maatregelen te nemen om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreid. Hierop heeft de Faculty of Economics and Business (FEB) haar beleid aangepast. PM volgt dit aangepaste beleid. Op deze webpagina houden wij je op de hoogte over updates binnen PM omtrent het coronavirus. Het bestuur stelt te aller tijde de veiligheid en gezondheid van de leden van PM voorop.

Websites
Websites waar je actuele informatie kan vinden over het coronavirus:
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19
www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
www.rug.nl/news/2020/02/update-advice-regarding-coronavirus

Universiteit
Onder het kopje 'Study Info' in Nestor kan je de volgende dingen vinden:
- Een gratis studiegroepje waarvoor je je kan inschrijven. Hier wordt je gekoppeld aan een trainer van het SSC en studenten waarin je elkaar motiveert en een plan opstelt voor de week.
- Een gratis scriptiegroep. Hetzelfde idee als de studiegroep, maar gefocust op het schrijven van een scriptie.
- Een gratis cursus die je leert hoe je omgaat met uitstelgedrag en een gebrek aan motivatie in de tijden van corona.
- Een 1-op-1 gesprek met een van de trainers van het SSC die je persoonlijk advies geeft over hoe jij het effectiefste kan studeren in deze tijd.
- Een inschrijfpagina voor de studentenpsychologen en het initiatief 'All Ears'. Hier kan je terecht als je iemand nodig hebt om mee te praten. Tevens zijn de studieadviseurs altijd bereikbaar.

Heb je vragen? Het bestuur is zowel telefonisch als per mail bereikbaar. Zie: www.studieverenigingpm.com/contact