Word lid van PM!

PM is dé studievereniging voor studenten Accountancy & Controlling aan de Rijksuniversiteit Groningen. De vereniging telt momenteel 448 leden en 319 alumnileden en beschikt over goede contacten met de universiteit en het bedrijfsleven, wat de vereniging tot een onmisbaar onderdeel van jouw studie maakt.

PM organiseert allerlei inhoudelijke en sociale activiteiten als aanvulling op de studie. Daarnaast zorgt PM ervoor dat studie in praktijk gebracht wordt. Daarmee helpt PM jou om voor te bereiden op je toekomst, omdat we de link leggen tussen de studie en het bedrijfsleven. Daarnaast is PM een gezellige vereniging en zijn er meerdere mogelijkheden om op sociaal vlak in contact te komen met je studiegenoten

Wat hebben wij onze leden te bieden?

• Als lid kun je deelnemen aan alle activiteiten van PM.
  • Je ontvangt vier maal per jaar het Digitale PM-Magazine.
  • Enkele malen per jaar zal er een nieuwsbrief worden verstuurd, met de laatste nieuwtjes.
  • De mogelijkheid om in contact te worden gebracht met toekomstige werkgevers.
  • Je leert je studiegenoten kennen, wat een groot voordeel kan zijn tijdens het studeren.
  • Je kunt actief lid worden en op die manier commissie-ervaring opdoen en jezelf ontwikkelen.
  • Mogelijkheid tot het aanvragen van een abonnement op het Financiële Dagblad, De Accountant en het tijdschrift Financieel Management, alles tegen een sterk gereduceerd tarief.
  • Vakinhoudelijke verdieping en studieondersteunende faciliteiten.
  • Gezelligheid!

Wat vragen we van jou?

• Voor maar één euro per jaar ben je al lid.
  • Daarnaast uiteraard een aantal gegevens. Vul ze hier in.

Lidmaatschap wijzigen

Wil je jouw lidmaatschap om laten zetten naar een alumni lidmaatschap of wil je jouw lidmaatschap stop zetten? Stuur dan een email naar secretaris@studieverenigingpm.com

Weten wat PM voor jou kan betekenen?